Shop Mobile More Submit  Join Login
Snazzy by YanYu Snazzy by YanYu
lol just realized how big her badonkadonk is


character by me.
Add a Comment:
 
:iconbtrinidad:
BTrinidad Featured By Owner Dec 10, 2010  Hobbyist
Cool character!
Reply
:iconameart:
ameart Featured By Owner May 4, 2010  Student Digital Artist
lmao... her badonkadonk... XD
Reply
:iconnoxmoony:
Noxmoony Featured By Owner Feb 23, 2010  Student Filmographer
This is just awesome
:D
Soo cool
And really does look snazzy

Well mistakes in inking do happen and well, whatever, I think this is really cool

Faved!
Reply
:iconredcarstudios:
redcarstudios Featured By Owner Nov 12, 2009
Very expressive. Love the attitude. ;)
Reply
:icondkirbyj:
dkirbyj Featured By Owner Mar 21, 2009
Hehehe... nice character design! I love her evil smirk! :D
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Mar 23, 2009
Me too, haha. Thanks!
Reply
:iconbkg21:
BKG21 Featured By Owner Jan 26, 2009
Nice work...I like the badonkadonk! :D
Reply
:iconjjnaas:
jjnaas Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Digital Artist
Wow! You have a fresh, original style and a good eye for colours. +fav
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 18, 2009
D'aw, thanks man. :E <3
Reply
:iconcuzzacurry:
CuzzaCurry Featured By Owner Jan 11, 2009  Student Digital Artist
Wow, you did this with watercolour? *I fail :C*
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 11, 2009
If you haven't given up, you haven't failed yet!

What's fail is when your little brother comes into your room to scribble all over your paintings, hahaha.
Reply
:iconcuzzacurry:
CuzzaCurry Featured By Owner Jan 12, 2009  Student Digital Artist
lol I'm so glad I'm the youngest in my house 8P
Reply
:iconkitsoru-san:
Kitsoru-san Featured By Owner Jan 11, 2009
Pffff badonkadonk

The background is wicked snazzy :D
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 11, 2009
:D
Reply
:iconashwara:
ashwara Featured By Owner Jan 10, 2009   Filmographer
Cool, nice solid colouring. Her arms are a little weird though. Ha ha.
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 10, 2009
Only her right one bothers me, it was a mistake in the inking and not the drawing. I can't erase it haha.
Reply
:iconmastersara:
mastersara Featured By Owner Jan 10, 2009
omg that's hella cute coloring.
*sucks on your brain*
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 10, 2009
Haha, thanks Sara. ;3
It's watercolor, sumi ink and pro white if you want to try it out.
Reply
:iconshyshadow:
shyshadow Featured By Owner Jan 10, 2009  Professional Filmographer
Still looks great.... :D
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 10, 2009
Thank you!

I appreciate your comments. c:
Reply
:iconshyshadow:
shyshadow Featured By Owner Jan 11, 2009  Professional Filmographer
:giggle:

I like comments more than petty [fav+run]'s soo I try to give others the same :]
Reply
:iconbobert5064:
bobert5064 Featured By Owner Jan 10, 2009
mmm, I like. lol
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 10, 2009
Hahaha. Oh Kyle.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 530 × 885




Details

Submitted on
January 10, 2009
Image Size
1.3 MB
Resolution
530×885
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,379
Favourites
46 (who?)
Comments
23
Downloads
64
×